7 יתרונות שאתם חייבים להכיר על שירות ענן מנוהל

מערכת שורש  טז תשרי, תשפא  10/4/2020

שירות ענן מנוהל מספק יתרונות שמאפשרים לעסקים לקבל פתרונות ללא חשש מעלויות מופרזות או תחזוקה מייגעת. אבל מהן האפשרויות של שירות זה ולמה יותר ויותר חברות מאמצות היום פתרונות אלו?
.......................

7 יתרונות שאתם חייבים להכיר על שירות ענן מנוהל

הארגונים של היום מתנהלים באמצעות ניהול מידע באופן מאובטח, שיש לו חשיבות עליונה בעידן האינטרנטי. הנתונים המקומיים מועדים לאיומי אבטחה, השבתה יקרה ואובדן נתונים, וניתן לנהל את הבעיות האלו באופן יעיל בענן.

למרות שנראה שהמעבר לענן הוא משימה מורכבת, קל ליישם התנהלות זו וליהנות מיתרונות רבים למשתמשים. הנה שבע יתרונות מובילים שמגיעים עם שירות ענן מנוהל, שחייב להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית הענן שלכם.

1. ניהול עלויות יעיל

בניגוד לשרתים מקומיים, שירות ענן מנוהל מפחית עלויות, שכן יש לשלם תשלום חודשי רק ע השימוש בו.

עם תוכניות שניתנות להתאמה אישית, עסקים יכולים לבצע אופטימיזציה של הסכום שהם משלמים עבר התמיכה ב-IT באמצעות תשלום של עלות ההתקנה הדרושה בלבד.

2. רשת מרכזית

חברת שמציעה שירות ענן מנוהל מנהלת את כל היישומים והשרתים במרכז נתונים מרכזי ברשת הענן המנוהלת. כתוצאה מכך, משתמשי רשת מרוחקים יכולים לגשת לנתונים מרכזיים באותה רשת, כולל שירותים וירטואליים.

וזה לא הכול, עם ענן, ניתן לבנות אחסון וגיבוי לרשת מרכזית, כך שזמינות הרשת המוגברת מסייעת בהגדלת תפקוד העסק.

3. רבגוניות ומהירות עסקית

שירות ענן מנוהל מציע רבגוניות, במיוחד לעסקים שמעוניינים להתרחב. עם שירות זה, חברות יכולות להשקיע יותר זמן בהתמקדות בעבודה ובגידול העסק שלהן במקום לנסות לתקן את בעיות ה-IT מכיוון שהחברה שמציעה את השירות תטפל בבעיות אלה.

4. ניהול אסונות והשבת נתונים

שירות ענן מנוהל מבטיח שהנתונים הממוחשבים מאובטחים בכל שירותי הענן והיישומים. במקרה של אסון כלשהו, בניגוד למחשוב מקומי, הפעילות העסקית יכולה להמשיך עם זמן השבתה מינימלי. במקרה שמארח כלשהו נכשל, שירות הענן מציע תשתית בזמינות גבוהה.

איזון משאבים וכישלון מעבר בין מארחי חומרה נשלטים אוטומטית ברמת הווירטואליזציה. בנוסף, קיימת היכולת לתחזק ולעדכן את החומרה והתוכנה.

5. אבטחת רשת

שירותי ענן משתמשים באינטרנט כרשת הבסיס, מה שהופך את ההתנהלות העסקית לנקייה מאיומים פיזיים. נין להציב רשתות ייעודיות וחומות אש לכל קבוצה של שרתי ענן שמספקות את אותה סביבת רשת מאובטחת ומסורה במיוחד.

חוץ מזה, אובדן מחשבים נייחים ומחשבים נייחים יחד עם הנתונים הרגישים הקיימים בהם מהווה דאגה לשרתים מקומיים. עם נתונים שמאוחסנים בענן, הנגישות קלה.

6. שירות ענן מנוהל מסביב לשעון

שירות ענן מנוהל מגדיל את הנגישות למידע עם תפקוד מסביב לשעון, כך שמשתמשים אינם מחויבים עוד לשעות המשרד על מנת לגשת לקובץ שלהם והם יכולים לעבוד מתי שהם רוצים.

7. שדרוגים אוטומטיים

שרתים מקומיים כפופים לעלויות תחזוקה ואבטחה שמאלצות חברות להשקיע סכומים נכבדים מההון שלהן על מנת להבטיח שהשרתים שלהן ימשיכו לתפקד.

עם שירות ענן מנוהל, החברה שמספקת פתרונות מחשוב אחראית על עדכונים ותחזוקה, ומשחררת עסקים מעלויות אלה.